Vodafone Business Marketplace | Vodafone Albania Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.

Suport

Fillimi

1. Çfarë është Vodafone Business Marketplace?
Eshtë një ndalesë për një gamë të gjerë aplikacionesh produktive biznesi, si Microsoft Office 365, Vodafone Business Online dhe më shumë, të zgjedhur posaçërisht për biznesin tuaj dhe për të rritur bashkëpunimin dhe produktivitetin brenda ekipit tuaj. Marketplace është falas për t'u përdorur dhe të gjithë klientët e Vodafone Business kanë të drejtë për të.
2. Si mund të filloj në Vodafone Business Marketplace?
Kur të blini aplikacionin tuaj të parë nga ne, ne do t'ju dërgojmë një email aktivizimi, të cilit duhet t'i përgjigjeni brenda 15 minutash. Ju mund të kërkoni që kjo të dërgohet përsëri pas kësaj kohe duke përdorur emailin origjinal. Herën tjetër kur të identifikoheni, mund ta bëni këtë direkt nga faqja e hyrjes në Vodafone Business Marketplace. Pasi të keni hyrë, do të jeni në faqen e Panelit. Nga këtu, ju mund të menaxhoni shumicën e detyrave tuaja, duke përfshirë: • Fto përdorues në Marketplace • Caktimi i licencave të aplikimit Përdoruesve të Kompanisë • Blerja e aplikacioneve të reja • Shihni aktivitetin tuaj të fundit në Marketplace siç janë blerjet, caktimi i licencave dhe kërkesave nga përdoruesit e Kompanisë. SHENIM: kur blini një aplikacion ose anuloni / ndryshoni numrin e licencave në një aplikacion, do të shihni gjithashtu një ngjarje 'pagesa të përfunduar'. Kjo konfirmon se kjo do të shtohet në faturën tuaj të ardhshme.
3. Si mund ta ndryshoj fjalëkalimin tim të Vodafone Business Marketplace?
Ju lutemi ndiqni hapat e mëposhtëm: • Identifikohu në Vodafone Business Marketplace. • Shko tek ikona e emrit të përdoruesit • Klikoni në skedën Cilësimet e mia • Në seksionin e fjalëkalimit, futni fjalëkalimin tuaj të vjetër dhe të ri • Klikoni në Ruaj cilësimet
4. Si mund t'i menaxhoj produktet dhe shërbimet e mia në Vodafone Business Marketplace?
Mënyra se si i menaxhoni produktet dhe shërbimet tuaja do të ndryshojë në varësi të faktit nëse jeni përdorues ose Administrator i kompanise. • Nëse jeni një Përdorues, kontaktoni Administratorin e Kompanisë tuaj brenda kompanisë tuaj dhe kërkoni që ndryshimet të bëhen në produktet dhe shërbimet e aplikimit tuaj në emrin tuaj. • Nëse jeni administrator i ndërmarrjes, mund të blini produkte dhe të caktoni licenca për produkte përdoruesve të veçantë. Mënyra më e lehtë dhe e shpejtë për të menaxhuar produktet dhe shërbimet tuaja të Vodafone Business Marketplace është përmes llogarisë tuaj Vodafone Business Marketplace.

Llogaritë dhe Rolet

1. Cilat janë rolet në Vodafone Business Marketplace?
Ekzistojnë dy role të ndryshme : • Gjithkush që ka përdorur një aplikacion që keni blerë përmes Marketplace i jepet roli i Përdoruesit të Kompanisë. Kjo i lejon ata të hyjnë në Marketplace, të shohin se çfarë aplikacionesh u janë caktuar atyre dhe t'i përdorin ato. • Një Administrator i Kompanisë mund të blejë produkte dhe t'u caktojë licensa të produkteve Përdoruesve të veçantë të Kompanisë.
2. Si mund të ftoj një Përdorues të ri të Kompanisë në Vodafone Business Marketplace?
Vetëm Administratori i Kompanisë mund të ftojë përdorues të rinj në Marketplace dhe të menaxhojë licencat e tyre. Ju lutemi ndiqni hapat e mëposhtëm: • Hyni në llogarinë tuaj të Marketplace • Nga menuja, zgjidhni Manage, kjo do t'ju çojë në faqen e Panelit • Për të ftuar një përdorues, shtoni adresën e tij të postës elektronike (1), pastaj klikoni Fto • Për të ftuar më shumë se një përdorues, zgjidhni Fto Shumë (2) • Vendosni adresën e postës elektronike të përdoruesit. Roli do të paracaktohet te Përdoruesi • Klikoni Dërgo Ftesat Ngarko një listë të përdoruesve • Klikoni Ngarko listën e postës elektronike • Ngarko kërkesat dhe formatin e skedarit - Madhësia e skedarit duhet të jetë më pak se 2 MB - Skedar me tekst të thjeshtë (* .txt) në kolonë të vetme - Një email për rresht - Maksimumi 2,000 linja • Klikoni Zgjidh Skedarin, më pas zgjidhni skedarin me tekst që dëshironi të dërgoni • Klikoni Dërgo Ftesat - Përdoruesi do të marrë një email duke i kërkuar që të aktivizojnë llogarinë e tyre. Ridërgoni ose anuloni ftesat në pritje • Ju mund të kontrolloni statusin e ftesave të përdoruesit për të parë nëse llogaritë janë aktivizuar. Mund të zgjidhni të ridërgoni postën elektronike të aktivizimit ose të anuloni konfigurimin. • Nga menuja, zgjidhni Përdoruesit • Zgjidhni Menaxho Ftesat (1). Kjo do t'ju tregojë një listë të ftesave në pritje • Zgjidhni Rivendosni ose Revokoni - do të merrni konfirmimin se kjo ka përfunduar
3. Si mund të çaktivizoj ose heq përdoruesit në Vodafone Business Marketplace?
Vetëm Administratorët e Kompanisë mund të çaktivizojnë / aktivizojnë ose heqin përdoruesit nga Tregu i Biznesit Vodafone. Paaftësia e një Përdoruesi të Kompanisë do të mbajë profilin e tij, por ata nuk do të kenë qasje në Tregun e Biznesit ose në aplikacionet Vodafone. Kjo është e dobishme për një mungesë të përkohshme, dhe sapo një përdorues të kthehet, ata thjesht mund të aktivizohen përsëri. Gjeni përdoruesin që dëshironi të çaktivizoni / aktivizoni dhe zgjidhni opsionin e disponueshëm për të ndryshuar hyrjen e tyre. Nëse një punonjës largohet nga kompania juaj, ju mund t'i hiqni ato plotësisht. Para se ta bëni këtë, do të duhet të hiqni çdo aplikacion dhe licencë që ata kanë aktualisht. Shko tek ikona Gear dhe zgjidh Hiq përdoruesin.

Blerja dhe menaxhimi i licencave

1. Si mund të caktoj një licencë në Vodafone Business Marketplace?
Për t'i caktuar një licencë në Marketplace një Përdoruesi të ri, ndiqni këto hapa:: • Shkoni tek skeda Manaxho: • Zgjidhni Aplikacionet e caktuara • Tek Aplikacionet e caktuara, zgjidhni aplikacionin ku ju dëshironi të caktoni përdoruesin, bazuar në opsionet e listuara në anën e majtë. • Në anën e djathtë të ekranit do tju shfaqet një listë me përdoruesit aktivë. Pranë cdo emri ju do të vini re një kutizë, ju lutem vendosni një shenjë në secilën prej kutizave ku ju dëshironi të caktoni licensat. • Zgjidhni "Ruaj ndryshimet" për të përfunduar procesin.
2. Si mund të anulloj abonimin në Vodafone Business Marketplace?
• Logohuni në Vodafone Business Marketplace. • Shkoni tej tabela Manage • Zgjidhni aplikacionin që dëshironi • Në ekranin e Aplikacionit, zgjidhni "Manaxho Aplikacionin" në menunë që ju shfaqet në të djathtë të ekranit. • Pasi të keni gjetur aplikacionin për të cilin ju dëshironi të shtoni një licensë, shkoni tek butoni "Menaxho" dhe zgjidhni "Menaxho Aplikacionin" nga menuja e listuar • Kjo do tju cojë në një ekran të ri me pesë tablea - zgjidhni atë që shënon "Upgrade Subscription" • Zgjidhni produktin ose shërbimin që ju dëshironi të upgrade dhe plotësoni numrin total të licensave që ju dëshironi për kompaninë tuaj. Për shembull: Nëse ju aktualisht keni shtatë licensa dhe dëshironi të anulloni 2 prej tyre, vendosni numrin total "5". (Në të njëjtën mënyrë, nëse ju dëshironi të shtoni licensat, vendosni numrin total të licensave që dëshironi, jo sasinë shtesë) • Në vijim, hiqni dy licensat nga përdoruesit e kompanisë. SHENIM: Anullimi i licencës nuk do ka efekt të menjëhershëm por validohet në fund të periudhës aktuale të abonimit tuaj kontraktual. Për të zbuluar kur është kjo periudhë: • Shkoni tek tabela "Menaho" • Zgjidhni Aplikacionet • Shkoni tek ekrani i Aplikacioneve dhe zgjidhni "Menaxhoni Apps" në menunë e shfaqur në krah të majtë. Data e përfundimit të kontratës dhe termat e rinovimit do të shfaqen në modulin në krahun e djathtë.

Zgjidhja e problemeve

1. Çfarë ndodh nëse harroj fjalëkalimin tim për Vodafone Business Marketplace?
• Zgjidhni "Harrova fjalëkalimin" në faqen kryesore të hyrjes në Marketplace • Do t'ju dërgohet një email në adresën tuaj, ku do tj'ju kërkohet të rivendosni fjalëkalimin e ri, duke ju mundësuar në këtë mënyre të ndryshoni fjalëkalimin tuaj
2. Disponueshmëria dhe mirëmbajtja e faqes Vodafone Business Marketplace
Për të siguruar që ju të merrni shërbimin më të mirë të mundshëm, ne kryejmë rregullisht kontrolle të mirëmbajtjes dhe përmirësime në site-in tonë. Sa herë që do të lindë nevoja për ndërhyrje të tilla, administratorët e kompanisë do të njoftohen me email për kohën dhe datën e ndërhyrjes dhe rikthimin plotësisht në funksionalitet të website.

Na kontaktoni

1. A i jemi përgjigjur të gjitha pyetjeve tuaja?
Nëse nuk e keni gjetur ende cfarë po kërkonit, ju lutem të kontaktoni Qendrën tonë të kujdesit ndaj klientit në: • Kujdesi ndaj Klientit: Tel: 149 • Suport teknik: E-mail: gigabusiness@vodafone.com Disponibël 24/7. E hënë - E diel

Sherbimi Vodafone Business Online (VBO)

1. Çfarë është VBO?
2. Si mund të aktivizoj shërbimin VBO?
3. Si mund të krijoj website-in me paketën Online Presence?